Skallepär!

2011-01-13 @ 21:15:08

Oj vet ni nu ha min amningsdemens varit aktiv igen!
Jag hade nämligen bokat in mig, att jag sku ha Enjo party nästa vecka torsdag :-O
TUR att enjo damen ringde och kollade upp att allt var bra...
Så nu ha jag skickat inbjudningar till några på FB. Om någon vill komma som jag glömt så säg till bara.

Har lite projekt nästa vecka.

 Ålandstidningen ringde idag och undrade om de kunde få komma och göra ett reportage till en tidning som skriver om hus och renoveringar osv. JAG TACKADE JA :-O
Så dom kommer på onsdag!

Detta gjorde att jag fick lite inspiration till att kika lite va som fortfarande e ogjort i huset (inrednings mässigt).
Ok, det blir aldrig klart, klart!!!

Men iallafall GARDINER.... gardiner i "bibloteket" saknas.
Så det ska jag ta och fara och kika på i morgon.
Rummet ser nu lite kalt och slött ut.
Ska visa bild sen då jag fått upp gardinerna.

På tisdag ska jag ha mammafika :-)

Torsdag då Enjoparty

Borde haft Enjo partyt FÖRE reportaget så skulle man ha det städat och snyggt till de :-D

Förresten i tisdags va jag och hämtade ut en fotobok som jag gjort.
Beställde från Gefoto.

Pärmen:


Bakgrunden är rosa med stjärnor:




osv :-)

Blev riktigt nöjd så nu ska jag beställa en jag gjort om graviditeten också.
Jag kommer göra alla med samma pärm så blir det som en serie böcker.

Idag ha jag och Ebba bara varit hemma.
Hon ha väl sovit största delen av dagen.
Ikväll ha hon vart lite grinig. Månne de va chokladkakan jag klämde i mig igår!?
Här är hon i sin ena babysitter... hon gillar en grön mask som hänger där.
Hon kan sitta och prata med den en bra stund.





Ebba börjar tappa vinterpälsen ;-)
Börjar bli kal bak i huvudet också!



Lite besviken ... köpte massor med godis, men bara 2 barn kom.
Så nu är man med en massa godis som måste ätas upp ;-) 

HaHa... hoppar från det ena til det andra i inlägget.... men orka bry sig? Nä!
Nej nu soffan.

♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: kattis

Ojj vilken fin bok.. Nu blev man juh duktigt sugen på en sån =) Skojj att tidningen kommer, ni verkar ha ett så fint hus tycker jag! Å lilla Ebba e söt hon med =)

2011-01-13 @ 21:19:30
Postat av: sara

Ni verkar ha superfint ska bli spännande se i tidningen sen. När kommer den? Vem e de som håller i enjo träffen då?

2011-01-13 @ 21:43:32
Postat av: Anonym

Ni verkar ha superfint ska bli spännande se i tidningen sen. När kommer den? Vem e de som håller i enjo träffen då?

2011-01-13 @ 21:44:27
Postat av: Cindy

Enjo damen (vill inte säga tant) heter Marie kommer inte i håg efternamnet. Jag vet inte när tidningen kommer ut, men jag ska höra.

Kattis: boken va skit enkel att göra och rolig.

Och speciellt dyrt tycker jag heller inte de var 30 euro. Med dom bilder jag valde + att köpa ett album tror jag nog man skulle komma över den summan.

Sen tycker jag det är kul när man kan skriva texter och sätta in pratbubblor osv. Lite scrapbook likt!



Kram

2011-01-13 @ 22:37:09
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Melle

halsningar fran dominikanska, jag har kopt en saa fin present till lilla Ebba <3 maste ses da jag kommer hem! pussar

2011-01-14 @ 19:46:34
Postat av: Cindy

Melle: Nåååå....hoppas ni har de bra! Saknar dig. Kram

2011-01-14 @ 21:47:54
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0