Paff...

2011-01-25 @ 21:38:24
Jag e helt chockad!!!!

Vi brukar natta Ebba genom att vyssa henne i famnen tills hon sover.
Sen brukar vi sakta lägga ner henne i sängen.

I kväll tyckte jag vi skulle pröva lägga henne i sängen fast hon va vaken.
Trodde hon skulle bli super arg och kräva att få komma upp.

Jag lade henne i sängen, sa go natt och släckte lampan.
Hon låg vaken hörde man en liten stund.
I nästa stund SOV HON!

Jag e helt chockad, vårt lilla troll.

Vill bara slita upp henne och krama och pussa på henne, men de vore ju dumt.

Gulle va duktig hon är♥

Därför kvällen till ära ska jag bjuda på en förlossnings bild...



♥Kram♥

Kommentarer
Postat av: ramona

hmmm får ju lite ångest när jag ser den där bilden ju..... :=)))



2011-01-26 @ 08:15:45
Postat av: Annica

Va skönt! Kanon när dom somnar själv... så har vi alltid gjort, jobbigt att lämna dom när dom är små.. (spec. med första ;-) )men desto mer jobbigt skulle det nog vara att måsta natta en 2åring flera timmar/kväll också. Den tid man har på kvällen är så värdefull!

Hoppas det håller i sig! Kram

2011-01-26 @ 14:06:58
Postat av: Alexandra

Vad roligt!

Vi har ju gjort från början och gör fortfarande fel... När vi ger nattvälling till Nick somnar han i famnen och sen lyfter vi honom till sängen - nu skall vi börja träna bort det - och DET är inte kul fast han bara är 8 månader - nattningarna som tog 10 minuter förr börjar nu passera timmen...

2011-01-26 @ 14:55:13
Postat av: Camilla

Hujedamej, den där bollen klara jag inte av :p Duktig tjej du har! Jag har visserligen alltid önskat Kiara skulle somna i famnen, men hon har sällan gjort det, ens som spädbarn :( Men bra att kunna lägga dem i egen säng iaf.

2011-01-26 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0