Kvällsnöje

2011-01-23 @ 21:31:49










VARNING VARNING.... nu kommer en drös med bilder på vårt lilla gull.
Titta bort ni som inte orkar se mera ;-)

Titta här sitter jag själv :-)










Till sist lite kärlek fångad på bild



Kan bara säga att varje dag med Ebba är så rolig.
Hon utvecklas hela tiden och man märker att hon lär sig nya saker hela tiden.

Nu leker hon med sina saker i babygymmet och i babysittern.
Hon pratar, inte mycket men lite. Mest ser man att hon skulle vilja säga nått, men oftast kommer det inte riktigt ljud. Och ibland blir hon riktigt chockad då det kommer ljud :-)

Hon äter numera också med god aptit, ammar fullt ännu. Hon hade en period då jag var lite orolig att hon fick i sig tillräckligt. Hon bajsade då oftast med 3 dagars mellanrum dvs. inte ofta. Nu bajsar hon typ 5ggr per dag!

Jag njuter för fullt av att få va mamma till lilla Ebba.
Kan inte förstå VAD vi gjorde före hon kom??? JO JUST ja BYGGDE HUS ;-)
Nästa vecka är det 1 år sen vi flyttade in i vår drömkåk.
Året ha gått kanon, super fort!

Nu ska jag kika lite på dumburken.
♥Kram & hoppas ni får en god början på veckan i morgon♥

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Gud vad hon är söt!!!!! Tusen tack för inbjudan till dopet, vi kommer gärna! Kram

2011-01-24 @ 08:36:45
Postat av: Lizas Lantliv

Klart jag orkar se..!

Hon är såå söt er lilla tjej!!



Ha det bra!



Mvh Liza

2011-01-24 @ 11:33:34
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Maggs

Såååå söt :)

2011-01-25 @ 08:22:55
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0