Detox

2011-01-03 @ 17:55:16

Jaha... det nya året började med magsjuka :-(
Jag insjuknade i lördagsnatt.
Spydde och diarréade hela natten.
Dagen efter var dock bättre på den fronten men var totalt däckad.
Ove mådde ok tills middagen då även han fick diarré och fick ordentlig frossa.
Han kräktes aldrig, men mår fortfarande inte bra :-/
Antagligen är det bättre att spy så får man det fortare ur kroppen ;-)

Ebba verkar ha klarat sig. En jäkla tur de. Mitt mammahjärta skulle nog inte klara av att se lilla Ebba sjuk.
Sjuksyrra är man, men inte då de kommer till ens egna lilla hjärta.
Nu ligger hon och sussar inne i sin vagn.

Har pga magsjukan inte hämtat kameran så jag bjuder på en gammal bild.
Håller på och övar lite med photoshop... går inte riktigt som jag vill, men ett smakprov...



♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Sandra H

Hej Åland!

Hoppas att ni mår bättre nu. Mina killar var magsjuka över Nyår, inte roligt.

Jag kollade igenom dina bilder för att få lite koll på de fönster som ingår och då såg jag bilderna på de soffar du kikade på förr. Vi har den stora beiga soffan från Europamöbler med den massiva ekhyllan på sidan. Smart av dig att inte köpa en ljus soffa då vi tvättar kuddarna varannan månad. ;-)

Har haft kontakt med Terihus nu och fått ett pris på hus + frakt. Så spännande ...



Tog ni standardpaketet eller la ni till extra på taket?

Ingår tegelpannor?

Ändrade ni något överlag? Många frågor. Svara gärna på min blogg. :)

Kram

2011-01-04 @ 14:43:12
URL: http://www.projektvilla.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica

Åhhh vad fin lilla Ebba är. Underbart foto! Vad mycket hur hon har. Jag längtar tills Bell får en massa hår så jag kan sätta tofsar på henne =)

2011-01-04 @ 17:55:11
URL: http://eggdonation.blogg.se/
Postat av: Cindy

Veronica: Ja hon har rätt mycket hår, men ha tappat lite i vikarna :-)

Jag längtar också efter att sätta håret i tofsar, antagligen gör inte Ebba de ;-)

2011-01-04 @ 18:27:33
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0