BUMBO stol

2011-01-26 @ 21:18:12

Har någon en Bumbo stol till salu???
Isåfall kan ni maila mig [email protected]

Idag fick lill stumpan sin första spruta :-(
Usch va det sved i mammas hjärta. Försökte dock att verka helt sansad ;-)
Det gick iallafall bra, men hon blev jätte ledsen :-(
Gick över rätt fort men nu i kväll ha hon vart gråtig.
Gav en panadol och hon somnade på väg till sovrummet, så idag hann vi inte testa "somna av sig själv" grejjen.

Nu ska jag kolla på Byggfusk, helt galet vilka jäkla firmor de finns.

Orkar inte gå efter kameran så jag bjuder på ännu en förlossningsbild:


Sen måste jag bara lägga in en "patt bild" :-D
Ha ju blivit värsta ramaskri bara för att Orlando Bloom´s flickvän lade in en bild i sin blogg då hon ammar.
Herre gud säger jag bara....

Så varsågoda... här e en pattbild ;-)



♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Det är ju en sån naturlig sak att göra. Förstår inte vart folk får att det är "hemskt" man ska skylla sig. Man får sig många "dryga" blickar när man ammar in public..

2011-08-23 @ 10:15:23
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0