åH nEj

2011-01-20 @ 14:51:55

Jag har köpförbud!
Så VARFÖR tittar jag :-(
Men nu har jag hittat så jäkla fina sittpuffar!!!
Dom skulle passa så j-la bra här hos oss.... tycker ni inte det?
Vill att dom ska flytta in NU!

Ellos kan du köpa en så här fin virkad sittpuff.
Jag är förälskad!





När jag ändå höll på så hittade jag också ett super fint kakfat som gärna också får flytta in till oss :-)
Detta är från Jortex (men Ellos hemsida)


Kanske jag kan önska mig detta i födelsedags present, fyller ju år i mars :-D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har också köpstopp och det är såååå galet tråkigt! Dessutom skickar Ellos ut en hel del rabattcheckar. :-(

Vi stöttar varandra helt enkelt. :-)



Kram kram

2011-01-20 @ 19:23:24
URL: http://www.projektvilla.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Gå in på rabattkod.se och använd dig av deras 50% kod! Sen när köpstoppet upphört då... =)

2011-01-21 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0