Kändis?

2011-02-18 @ 20:17:02

Idag var reportaget om oss.
Tidningen är en extra bilaga (gamla XIT), även gratis tidning JUST NU!






Idag kom även Ebbas namnnappar.
Beställda från namnnappen.se


När jag såg hur själva nappen såg ut blev jag lite orolig att hon inte sku gilla dom.
Men hon gokände dom direkt :-)

Trollet


Annars då...

Ebba verkar vara i en "fas" just nu...
Hon är ju en väldigt glad och lätt road tjej, men nu igår och idag ha hon vart rätt gnällig?
Tror att de har med munnen att göra för hon tystnar när hon får tugga på diverse saker.
Måste nog åka och köpa en vettig tuggring.
Sen 2 nätter nu så har hon bökat i sömnen.

En annan sak som jag märkt nu är att hon håller på och avveklar några mindre sovpass.
I morgon ska jag testa ha henne uppe lite längre på morgonen och sen lägga ut henne i vagnen.

Nu sover hon ett litet pass mellan kl.10-11 för att sen gå ut och sova i vagnen mellan 12-16.
Men märker att hon nu förtiden inte riktigt vill sova de där längre passet.

Ska testa iallafall.
Annars får hon sova ett kort pass på morgonen och så lägger jag ut henne lite senare än 12.

hm... vi får se!

Nu mysa lite i soffan...


Kommentarer
Postat av: Lessa

Wihuuu för dessa "faser". Not. Bäst när allt är som det alltid varit så man slipper fundera! =) Ha ha.



Räknas magbilden som ett utvik? Jag menar: Kvinna i underkläder i tidning? Ha ha. Skojja bara. Superfin artikel. Trodde den var i Nyan bilagan som kom idag. Jag leta och leta men icke! Måste ta hem den där tidningen nästa gång jag handlar.



Vad bra att namnnappen.se funka. Jag har inte beställt själv, bara fått det rekommenderat av någon, minns inte vem. Ha en trevlig helg!

Kramen till er!

Söt bebis btw.

2011-02-18 @ 20:48:12
URL: http://www.perdidi.wordpress.com
Postat av: Cindy

Lessa: ja utvikt kan man nog kalla de ;-D

Ja dessa faser :-O Man blir aldrig klok. Napparna kom hem i postlådan, mycket trevligt! Kram på er

2011-02-18 @ 21:04:36
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0