4 månader

2011-02-23 @ 21:07:14

I dag va vi på 4 månaderskontroll :-D

Nu är lilltjejen 60cm lång och väger 5,570gr.
En liten tjej m.a.o.
Rdg tanten tyckte hon var fin och proportionerlig. Spänstig och fin :-D

Annars ha vi vart på kalas i kväll.
Mitt gudbarn Erin hade 4 års kalas (fyller dock först på lördag).
Efter det var jag på Enjo, städparty till grannen.
Köpte lite, kunde inte låta bli :-P

Ebba va hemma med Ove, men jag måsta gå hem i mellan för Ebba va så ledsen.
Antingen är de sputan hon fick idag, tycker hon varit lite gnällig efter den, eller så är hon duktigt mammig för tillfället :-/

Jag ska på tjejfest på lördag och då ska Ebba va hemma med sin pappa.
Nu vet jag inte om de kommer att funka, för hon blir verkligen hyserisk och då är det bara jag som fungerar ???
Och Ove e inte den som stressar upp sig MEN när hon gallskriker och de kommer krokodiltårar så då vill man nog ha lite assistans.

Nå vi ser hur de går... som tur är så är tjejfesten hos grannen :-D
Så jag får helt enkelt kila hem och hjälpa imellan om de skiter sig.

Tror de kommer gå bra!!!

Nu ska jag kika på byggfällan.

Tjohooo... i morgon kommer familjen Pettersson :-D

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: andrea

Spänstig och fin, hi hi... Supersöt är hon iallafall!



Men det är ju perfa om festen är så pass nära att du kan kila hem om behövs. Det går nog bra!

2011-02-23 @ 22:38:01
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hugo va jättemammig här, va de kanske förra veckan, eller två veckor sen..? Iaf, Daniel gick nog bra, utom vid läggning, de va BARA jag som dög! De gick över efter typ en vecka..int vet jag va han fick för sig..

Nu e han extremt mammig igen, men nu e han ju febrig så..

Kommer nog att gå så bra, och som sagt, annars får du väl slira hem mellan varven! Hoppas du får skoj iaf! :)

2011-02-24 @ 09:30:01
Postat av: Minna

Hon hade säkert lite ont av sprutan. Ellinor fick ju 1 års sprutan igår och hon har också haft lite ont. Och då är det ju mamma som är bäst ;)

2011-02-24 @ 10:49:33
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha det var precis vad min son mätte i förra veckan (han blev 4månader igår) sånär som på en halv cm längre! Har inte tänkt på att han är liten förrän jag träffa en lika gammal bebis som va 66cm och 8200g!!!!! Oj så mini han blev min kille ;)

2011-02-24 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0