Otit kom inte hit!

2011-12-13 @ 21:23:24

Lilla älsklingen min har drabbats av otit, öroninflammation :-(
Lilla gullet blev sjuk bums på fredagen. Natten mot söndag vill jag helst glömma.
Hon grät och grät och somna kl.06 först i vagnen.
Söndagen var hon gnällig men igentligen okej.
Måndagen vill jag helt radera...hon var gnällig om hon inte skrek. Och hon hade skyhög feber trots att jag gav högsta tillåtna dos Panadol och burana så sjönk inte febern.
Helt slut var hon och ont hade hon.
Började misstänka öronen, men var ju såklart inte säker.
Åkte tillslut till hälsocentralen på deras jourmottagning och mycke riktigt hade hon otit i vä. öra :-(
Så nu kör vi 7 dagar Amoxin kur. Redan efter första dosen mådde hon bättre, men har fortfarande feber, men inte alls så hög.
Pluttis♥




Sen om ni känner min moster,Mimmi (fotbollsspelaren),så har hon blivit nominerad till 'Roffe Lundqvist'priset, det är Radion som nominerar 3 kandidater som har betydd mycket för idrotten.
Detta nummer ringer ni för att rösta på henne tel.nr: 07009 8522

I morgon OM Ebba mår bätte måste jag in till stan och handla julklappar... har inte handlat en enda ännu :-0
VARFÖR väntar jag alltid till sista stund *suck*

Nu sängen...
♥♥


Kommentarer
Postat av: Lessa

Välkommen till Lekgross och hoppas lillfisen blir frisk snart!

2011-12-13 @ 21:53:29
URL: http://www.mizzfixit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0