Jag veeet!!!

2011-12-14 @ 21:01:36

Man ska inte köpa grejjer till sig själv innan jul....MEN det stod faktiskt mitt namn på denna...



Världens mysigaste filt!! OCH jag som är tokig i filtar :-)
Såå fin... denna ska jag tok mysa med i vinter!!!

Sen måste jag få skryta lite.
Ebba är så duktig att äta själv.. och med SKED!!!



Ebba mår BTW mycket bättre nu! Ingen feber och inget gnäll.
Och eftersom hon nu gått på antibiotika några dagar och inte smittar mer så åker vi och träffar lite kompisar i morgon. Behöver komma ut lite känner jag!!!

Inga julklappar köpta i dag heller!!!
Tror jag satsar på nästa vecka och måste då få någon att sköta Ebba under den stunden.
Får inte mycket gjort med henne med mig.
Usch va jag hatar panik shopping, men va gör man :-/

Nu duschen och sen en tidig sängläggning för min del.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Åååh Cindy, VAR hittade du denna underbara filt?? =)

2011-12-15 @ 06:58:10
Postat av: cindy

Tyger och sånt :) ja den e heeeelt underbara. Lite dyr, men jag vårt så ivrig så jag kollade inte priset ;) kram

2011-12-15 @ 09:26:04
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Isabella: Finns på Tyger&Sånt i flera färger!

Cindy: Ett tips för pankishopping: Kom in till stan till kl 9 på morgonen. Det är alltid lugnt och inga köer före kl 11 ungefär. Mellan 17 och 19 är också ganska bra för då är "alla" hemma och äter middag! :-) Jag har lite panikshopping kvar jag också!

2011-12-15 @ 09:26:56
Postat av: Isabella

Näe det förstår jag Cindy! Så gör jag med. En ny filt sku verkligen behövas här och den ser så myys ut. Måste till stan då barra! ;)

2011-12-15 @ 14:10:35
Postat av: Pia

Hej Cindy! Och tack för tipset med filten, imorse kl 9 var jag på Tyger & Sånt o köpte en likadan.

Klumade dock på en annan oxå som va riktigt najs, men man kan inte köpa två dyra filtar samma dag insåg jag... /Pia

2011-12-15 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0