Holi!!!

2011-12-28 @ 21:56:19

Vet inte hur och på vilket ben jag ska stå!!!
MEN jag har kommit in i skola :-D Barnmorskeprogrammet i Falun :-D :-D
Har kollat upp lite och man får skjuta upp en utbildning 18 månader, så det lutar kring det. OM det blir godkänt. Annars får jag börja och skjuta upp den f.o.m. maj månad.
En vänn skrev på facebook att "solen måste lysa över dig just nu".
Och den måste nog de :-) Allt flyter på just nu och allt känns så bra.
Min tur att skina just nu helt enkelt ;-D

Annars då...
I går hade vi lite polare över på glöggkväll, jätte trevligt.
I kväll har jag jobbat så det har inte hänt mycket innan för dessa väggar...

Jo förresten köpte lite möbler till Ebbas rum på Ikea. Så nu är det lite mera ombonat där inne.



Gungstolen på bilden nedan är min sen jag var liten... min gudfar byggde den till mig :-)



Sen lite bilder på vårt gull.
Måste ju visa hur fint hon äter med sked :-)





Kan inte förklara hur mycket jag älskar vårt lilla hjärta... hur ska jag kunna älska en till lika mycket?? Dom säger att man gör det och jag hoppas verkligen det.

Kärleken är så enkel




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis, vad kul!! Jättefint rum har hon, Ikea är ju faktiskt riktigt bra på barnmöbler (eller kanske leksaks-förvarings-möbler...) Hi hi, vilken söt frilla Ebba har, det spretar lite hit och dit! Snaaart kanske min Smula också får lite hår...

2011-12-28 @ 22:26:36
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Linda S

Grattis till skolan!!! O jo,visst kan man älska de 2a(o mitt fall 3e) barnet lika mycke... helt underbart att få kunna ge så mycke kärlek till någon oxå...

2011-12-29 @ 08:39:31
URL: http://lindasv.blogg.se/
Postat av: Christa

Jeij, grattis till utbildningen!! :)

2011-12-29 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0