Bastu eller inte?

2011-12-29 @ 21:00:21

Ebba fick en fin dockvagn i julklapp.
Hon skulle igentligen få en sån där paraplyvagn, men faster slog tydligen på stort och köpte en sån här fin ;-D



Men som ni ser är vagnen rätt stor för lilla Ebba... hon ser nämligen inte över vagnen så hon kör i allting!
Men så fin är den och hon kör gärna med den, men man måste va med och hjälpa lite...





Nyåret närmar sig och då ska vi ha fest!
Eller fest och fest... vi ska ha lite gäng hit.
 Alla har barn och några (jag och Tiina är preggo) så det blir väl av det liiite lugnare slaget.
Ove håller på för fullt för att hinna få bastun klar tills på lördag. Får se om han lyckats. Han har jobbat sammanlagt 3 dagar och har väggarna och taket klart. Lavan återstår och förstås instalation av aggregatet men de tar ju inte jätte länge.
Har har ju bara i morgon till på sig... :-/

BTW ingen som ska till Ikea och kan ta hem ett skötbord åt mig????????



Men fanskap.... nu har jag schapplat bort headern :-(
Hur fixar man en fin header... hjäääälp!!!!!


Kommentarer
Postat av: ramona

Men skiiit... Vi var ju till ikea idag.... Precis va du ville höra va. Bajs

2011-12-29 @ 22:06:08
Postat av: Cindy

Ja bajs på dig Ramona ;-)

2011-12-29 @ 22:08:56
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

sv; Visst kan jag fixa en header. Vill du bara ha en header så tar jag 50 kr för det vill du däremot ha en hel bloggdesign så tar jag då 100 kr.

Det är bara att maila mig så fixar vi det. :)

2011-12-29 @ 23:12:54
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

meen jag var ju i IKEA faggorna idag...

kram grannen

2011-12-30 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0