Åh Nej!

2011-08-02 @ 10:58:33

Åh nej... nu har jag hittat ett till ställe med fina grejjer...
Ni vet mitt "mecka" Ellos, där jag handlar mycket av vår inredning.
Nu har jag även hittat Anttila :-O

Ännu inte dags... men huuur söt som helst

Tänk er att man på fot gaveln skulle typ skriva "God natt min skatt"
eller liknande i snirkliga bokstäver i grått eller nått ♥

En fin bokhylla till hennes rum kanske:


Eller en sittpuff med förvarig i :


Varför inte ett vackert fågelbo:


Alla tjusiga grejjer kommer alltså från Anttila

Tapeten till Ebbas rum har äntligen kommit :-)
Gardinerna är färdig sydda.
Nu är det bara att sätta igång!

Badkaret har kommit på plats och vattnet är inkopplat... dock inte elen än.
Vår elektriker är på villovägar ;-)
Nä, men de är ingen stress, man kan ju bada utan bubblor.

Ska ta bild i kväll om jag hinner...
Har inte test badat än :-O

Lillskrutten med favorit minen... drar in underläppen :-)






Nu är det dags för lunch...

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: ramona

Gullunge!!!!! E farligt med alla sidor på nätet..... Blir ju dyrt...

2011-08-02 @ 12:56:17
Postat av: Maggs

Oj så likt sin pappa :))

2011-08-02 @ 13:42:32
Postat av: Linda S

Du vet väl om att sittpuffarna med förvaring finns på MIO. Många olika färger fanns de förut o 2 sorters storlekar o inte alls särskilt dyra :)

2011-08-02 @ 20:08:56
URL: http://lindasv.blogg.se/
Postat av: Jessica S

Ni har verkligen fått en riktigt söt liten gullgris! :) Ni är lyckligt lottade! Försöker själv bli gravid och efter att ha läst din berättelse så fick jag mer energi att kämpa vidare. :)

2011-08-02 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0