Glad påsk!!!

2011-04-24 @ 20:23:32

Påsken håller på.... lugn, skön, rolig och solig!
Skärtorsdagen var vi bara hemma och myste...
Långfredagen var jag och träffade mina tjejer :-D
Igår lördag,var de Oves tur, han var och träffade sina killar!
Idag ha vi varit och simmat, tog med bröderna bus (Elliot och Wiggo),
 därefter bjöd vi hela familjen Petterssons på käk, grillat MUMS!!!

Så ni får nu typ påsken i bilder...
Jo, just ja... Ove ha börjat med detaljerna på bakre verandan... dom hann vi inte med förra sommarn.
Hela huset är ju klart målat, utom detta. Så de blir väl min uppgift bara allt är klart.












Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är på jakt efter en bra familjebil och fick syn på bilen som du kör häromdagen! Tycker att den såg snygg ut så nu har jag frågor ;)

Vad är det för märke och modell? Är du nöjd med den? Hur mycket kostade den?

Hoppas du har tid att svara! =)

2011-04-28 @ 10:22:39
Postat av: Cindy

Det är en Cheva Transport 2002 :-D 7 personers. Heeeelt underbar och riktigt stor. Perfekt då vi åker till Uppsala. Annars är den väl lite stor för oss just nu ;-) Men går de som vi vill får vi ett barn till i framtiden så...

Den har ju rätt stor motor så den drar nog en del bensin... men mindre än vår Audi!!! Man får en för ca. 8000 euro. Kram

2011-04-29 @ 08:40:03
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0