Garderoben uppe!!!

2011-04-21 @ 08:53:21

Låt mig presentera....
VÅR NYA GARDEROB

(Oves sida till vänster och min till höger)
Jag e så jäkla nöjd!!!!!!!!

Idag kom även skjutdörrarna så dom kommer förhoppningsvis på plats nu i helgen :-D
Iom detta så rensade jag ur garderoben.... det blev 3 ikea kassar :-O

Så nu funderar jag på bord + hängare på loppisen Tjäna.
Ev. säljer lite på facebook.
Hittad kläder jag aldrig använt.
Jag är en kung på att beställa kläder på nätet, men är dock dålig på att skicka tillbaka.
Jag har en förmåga att alltid beställa för stora kläder ;-D
Så nu ska allt bort (hoppas jag).
Hade tänkt skicka med min pappa som åker med hjälpsändning idag, men hann inte!
Men dom hade ändå full lastbil så de kanske inte skulle ha rymts med!?

Annars då...
Min kropp är i uruselt skick!
Har pirrningar och domningar i händerna hela dagarna och i mellant huvudvärk :-(
Detta beror antagligen på spända muskler i rygg och nacke.
Har ett presentkort jag fick av Melle på mjuk och len som jag nu kom mig för att boka tid till.
Så onsdag nästa vecka ska jag på 1 timmes massage :-D

Ebba då...
Närmar sig 6 månader (valborg).
Hon ålar sig fram
Pratar för fulla muggar
Äter med god aptit (ammar fortfarande 2 ggr på natten och på morgonen)
Ett riktigt busfrö som inte kan sitta still.





Grattis än en gång Malin, Dan och Elias till er lilla prins!

Nu ska jag ta en kaffe och invänta skjutdörrarna :-)
Sen ska jag till Annica och va barnvakt medans hon blir upppiffad av vår ambulerande frisör (Linda, Oves syster).

♥Glad påsk alla♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, du måste säga vilket bord på tjäna det blir isf!! :D

2011-04-21 @ 13:51:58
Postat av: Cindy

Camilla: Ja de ska jag.... men jag tycker såntdär e lite pinsamt. Jag mena hälften är ju saker jag absolut inte vill äga längre ;-) Men hur e de dom säger? Enas skräp andras guld....eller hur de nu var :-P

2011-04-21 @ 20:34:53
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt dotter ni har! Kom in här via annan blogg. Ville bara säga att om pirrningarna i händerna håller i sig länge så gå och kolla upp dina järnvärden! Jag hade sådär förra sommaren och var jättetrött och det visade sig att mina järnvärden var jättedåliga. Efter en och en halv vecka med järntabletter försvann pirrningarna i händerna!

2011-04-22 @ 14:38:03
Postat av: Mia

Cindy,

gå till kiropraktor. Det är jättevanligt som mamma att man är sned i kroppen, både efter graviditet, förlossning o allt bärande. Det skadar inte att kolla en gång att allt e ok i rygg o höfter. Jag har haft problem efter alla förlossningarna men Sandra drog mej på rätt o nu är det BRA! Hade oxå pirrningar, men i hela kroppen, o efter Amanda tog det ett helt år innan jag kunde använda kroppen igen! Take care!

2011-05-05 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0