Ramla ut!?

2010-09-29 @ 14:22:49

Vilken härlig dag jag haft, efter en helvetisk natt!
Jag och Ove delade på en vattenmelon igår. Icke bra. Fick springa på toa 1ggr/timme natten igenom.
Men dagen blev trots allt jätte trevlig.

Jag har haft "grannfruarna" över på fika.
Av ca. 12 hus i området så innehåller 9 av husen hemmamammor :D
Så nu ska vi ta en fika med jämna mellanrum och babbla om allt och inget.
Det var super trevligt och jag trivs så i vårt område.
Alla är så trevliga och man känner sig så Hemma i området.

Snart ha jag varit mammaledig i 3 dagar och shit va tiden går fort. Har hela veckan planerad.
Och i denna veckas planering ingår inget som har med förberedelser för bebisankomst att göra.
Jag måste tvätta kläder, bädda sängen, hämta korgsängen, laga massor med mat osv.

Med tanke på att det kändes som Bebis tänkte ramla ut i natt så kanske jag borde prioritera att få nått av ovanstående gjorda snart :S
Kan bebis bara ramla ut, utan värkar ? Nä, troligtvis inte, skulle ju va jäkla härligt i såfall, slippa ha ont och så ;)
Nej så lätt ska vi kvinnor nog inte få det.

I helgen blir de att åka till Uppsala.
Vi ska och hälsa på lilla Wilmer ♥
Sen ska vi väl handla lite blöjor och sånt.



♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh fin bild!!

2010-09-29 @ 15:16:58
Postat av: Jane

fining! =)

2010-09-29 @ 16:21:56
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Maggs

Snygg babe, ser sååå härligt ut att va gravid (saknar)



Kramis

2010-09-30 @ 09:53:27
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Lena

Du klär verkligen i din gravidmage, Cindy! Så fin!

2010-09-30 @ 11:39:20
Postat av: Susanna

Skönt me mammaledigt o ha tid å göra en massa. Kom ihåg o vila lite oxo inför det som komma skall. Ps, jätte fina bilder.

2010-09-30 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0