Höst pyntat och sopsortering!

2010-09-25 @ 17:22:33

Idag ha jag städat och höstpyntat....

Vardagsrumsmattan fick flytta ut och blev vid trappan.
I vardagsrummet satte jag lila mattan som vi haft uppe i tv rummet.
Väntar nu på att de lila kuddfodralen från Ellos ska komma.
Uppe har jag inte hunnit fixa ännu men där blir det vinrött.







Idag va vi och hälsade på till våra grannar. Dom ha inte flyttat in än, men snart.
Då vart vi och pratade lite om sopskåpet :-)
Inget man ofta prioriterar och lägger mera tanke kring då man planerar ett kök.
På Åland är det mycket kring sortering nu och vi har 8 fack system, vilket betyder att man måste ha många kärl att kunna sortera i.

Vi tänkte faktiskt på detta, även våra blivande grannar.

Detta är vårat system:
80cm brett, mycket bra




En hylla ovanför för disktrasor, disktborstar osv.


Får magbilderna i morgon....

Ni kan få en bild på mig ändå :-)
Mamma har höstfixat mig också, ny är jag MÖRK igen. Men jag trivs idet.


Nu kalas...

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin färg i håret! Du ser väldigt pigg och fräsch ut för att vara höggravid :)

2010-09-25 @ 20:09:34
Postat av: Maggan

Skitsnygg med mörk hårfärg :)))

2010-09-26 @ 13:32:41
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Jane

Jättefint Cindy!

Jag tycker du passar bäst i mörkt hår =)

2010-09-26 @ 22:04:48
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: MammaMia

Vilket vackert hem ni har! :) Alldeles underbart!

Vad heter husmodellen?

Å stort grattis till lilla bebin i magen, spännande tider!

2010-10-04 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0