Höst inspiration

2010-09-11 @ 10:37:12

Nu ha jag beställt lite nya höst inspirerade gardiner från Ellos.
Jag älskar Ellos.
Dom har gardiner i längder 250 så jag slipper sy.
Nästan alla andra kataloger och butiker har bara 220 längder.
Gardinerna kommer nu bli mest neutrala men kuddarna i soffan blir i höstens färg, LILA :-)

Beställde också gardiner till matsalen.
Skulle komma om typ 9 dagar så ni får se då ;-)

Hittade även annat fint på Ellos....
Barn byggklossar, dock inte aktuellt ännu, men så fina:

Gåkärra, Laban:



Mysiga höstplädar. Älskar filtar, har många många, vill ha mer, mer:



Magen vecka 34

Tycker inte den e så stor längre, har månne alla andra kommit ifatt mig ;-)






Idag är det kalas för min kära kusin, sen kommer Ådi och ska sätta upp foliesystemet i badrummet.
Så kanske vi kan börja kakla nästa helg, eller då han har tid.
Snart har jag toa uppe, efterlängtat kan jag berätta.

Har även hittat ett bubbelbadkar, ungefär ett sånt här vill vi ha.
Men som sagt så tror jag inte vi lägger in badkaret direkt, får se.


♥Kram och trevlig helg♥

Hahhaha Jane.... Uppdaterar ;-)



Kommentarer
Postat av: Jane

skulle vilja se en bild då du inte sträcker upp armarna i skyn ;)

Blir så mycket mera kula dåju =) hihi

KRAM

2010-09-11 @ 11:29:48
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh, bubbelbad.. Vad jag gnällde på Conny när jag var gravid (okej, gnäller fortfarande :) )angående bubbelbadet vi inte hade :)



Och din mage är hur fin som helst! Jag tycker din graviditet har gått hur snabbt som helst, tänk att snart är eran skatt här!

Kramar

2010-09-11 @ 11:35:19
URL: http://www.wimsis.blogspot.com
Postat av: Jane

ja jäklar nu ser man ju vilken kula det är...! Framför allt på bilden framifrån =) hihi

2010-09-11 @ 11:44:34
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Cindy

Jane: ja kanske de e lite skillnad. Ska börja ta med armarna ner. Vill ju inte lura er ;-) Kram

2010-09-11 @ 11:47:51
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du har en finfin mage! Och snart är den borta :)

Vi köpte ett hörnbubbelbadkar nu från Bauhaus, för

"endast" 14 000 kr (Duetto Maximum 150 x 150) där både jag och Fredrik kan sitta bra och även ha ett barn med! Som tips bara (du kan kolla det på deras hemsida www.bauhaus.se "vvs och badrum" --> "badkar")... Har ju bara provsuttit det i butiken men längtar tills det är inkopplat när vi flyttar in!

2010-09-11 @ 23:51:56
Postat av: Cindy

Alexandra: Jaha... måste kolla direkt. Vi kan dock inte ha hörnbadkar. Men dom kanske hr vanliga också. Sen vill vi ha ett som inte tar så mycket vatten. Man blir lätt lite snål då man betalar för varmvattnet själva ;-)

Förstår att ni längtar, tycker också det ska bli jätte kul att det äntligen blir lite rörelse på vår gata :-)

2010-09-12 @ 09:47:17
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0