Vinter??? Nu????

2010-10-22 @ 09:23:48

Det är 22.10 och det snöar!!!
Är inte de liiiiiite tidigt? Eller tror man de varje år?
Så här ser de ut just i detta ögonblick... alltså första snön är nu fallen. Hagla ha de ju gjort, men inte SNÖAT!



I onsdags va jag ju till BM.

Urin/Blodtryck ok
♥ljud 140
SF måttet hade minskat 1cm
Vikt står stilla.

Hon ville dock att jag skulle gå på en CTG pga att bebis varit så lugn hela dagen och min "håll" känsla i vä. sida.
Tack och lov lyssnade jag på henne för då jag kom till BB fick jag världens värk IGEN i vänster sida.
Inga fel hittades även denna gång och allt klingade av efter typ en timme.
Själv skulle jag tro att det är en njursten eller nått sånt för det känns som jag blir knivhuggen i vä. rygg som drar sig sen ner mot ljumsken. Kan ju dock va ett ligament som spökar :question:

Hur som helst, bara Bebis mår bra så klarar jag mig.

Nu sitter jag och väntar på att Tiina ska kika över, vi ska och hälsa på ut i skogarna på Malin.
Ha de gött mina vänner...

I morgon ny grav vecka och ny magbild!

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: andrea

Alltså jag hade ju nåt liknande med emilia. D gjorde så ont att jag nästan föll ihop. Inget märktes dock på bebis. Men jag har läst i papper jag skrev i skolan då vi hade BM Janeth som lärare att man kunde få jätteont så, helt oförklarligt. Men när jag hade ont verkade ingen fatta nånting. Jag va in två gånger när de va sådär. Jag kunde bara ligga på ena sidan, då va de lugnt. Så lugna de sig efter ngn timme. de trodde de va ligament men jag hade ju kännt helt annan smärta från ligament så jag är säker på att d va nåt annat. Men de får jag aldrig veta.



ja nog edde tidigt med snö, men den e nog borta imorn igen. Aron va glad imorse iallafall!



2010-10-22 @ 09:50:00
Postat av: Minna

Hääärligt med SNÖÖ! :D



Och gud vad fint ni får det i ert hus.. Vill också bygga hus.. Men det dröjer nog ett tag till!



Ha en trevlig helg! Kram

2010-10-22 @ 15:24:03
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Maggan

Underbara snö, STANNA tills april!!!



Ha en trevlig helg (du ska väl till BB du ;))

2010-10-22 @ 15:38:44
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Cindy

Maggan: ja enligt dig på söndag :-) Hoppas du har rätt. Kram

2010-10-22 @ 16:14:29
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0