ÅHS ROCKAR!

2010-11-23 @ 15:30:51

I år vart det ingen julfest för mig, i.o.m. att fått lilla fina Ebba.
ÅHS (Åland hälso- och sjukvård) julfester ha verkligen blivit bara bättre och bättre.
Och i år verkar det som det verkligen varit en kanon julfest.
Det var Akuten som stod för julfesten i år.

Ett smakprov fick jag iallafall via Youtube :-)


http://publishme.se/47085/entries/article/new/



Äh skit.... jag kan inte länka...
Men gå på youtube och sök på åhs julfest.
Det är JoHo fireworks :-)




Kommentarer
Postat av: ramona

ja det verkar som dom hade haft ett jäkla bra kalas... tyvär så kunde inte jag heller fara på den...men men... får väl åka nästa år:)

2010-11-23 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0