Sista maj!

2010-05-31 @ 20:24:03

I morgon börjar sommaren...på riktigt :-D

Här hemma händer det ju inte så mycket som vanligt. Ove ha inte haft så mycket tid att jobba på verandan men långsidan är iallafall klar. Så nu är det bara en kortsida till. Den blir helt ljuvlig.
Solstolarna ha vi äntligen tagit fram


Ute blommorna som köptes förra helgen är ännu inte planterade. Hade inte jord tillräckligt.
Men här ska dom stå tror jag:


Behöver jag nämna att jag längtar efter en vacker trappa och att allt blir intäckt och snyggt!
Ser inte så vackert ut detta :-)

Till sist en blek stor tjockis mage ;-)
♥Vecka 19 nu (18+2)♥


I söndags va jag och Annica ( som förövrigt väntar sitt 3:e barn, japp ni hörde rätt :-) .... jag är så glad att vi ska få bebisar så tätt) vi var iallafall och simmade till Mariebad. Vi simmade 1 km. Så nu ska vi fortsätta va hurtiga och simma i veckorna så ofta vi kan.

Nu är det måndags mys i soffan, är heeelt slut.
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Vadå som vanligt, jag tycker Ove är jätteduktig!! Och på tal om duktig, men vi är duktiga.. men nästa ggr blir de som du sa krål... hahaha!! Får se vem som drunknar först!

Hörs imorgon, kram!!

2010-05-31 @ 21:21:21
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Tack för din kommentar! Vilken fin blogg, fint hus och fin gravidmage=) Kramar

2010-06-04 @ 16:06:27
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0