PAIN

2010-06-20 @ 21:56:14

Åh va ont jag har. Ont i HELA kroppen. Nu vet jag också hur sammandragningar känns :-/ Har haft till och från hela dagen. Tog nog ut mig lite väl igår. Men man är ju så ivrig. Idag ha jag tagit det lugnare, men jag har nog målat rätt mycket ändå. Mamma och Oves mamma ha hjälpt mig. Ove och hans pappa ha varit i skyliften och målat övre delen av huset.

Har bara en bild  på målandet som jag kan visa. Orkade inte ta flera, visar en annan dag. Kom just in och är helt slut.
Här ha jag iallafall målat fönster/dörrfoderna och dropplisten:


Fin besök...
Hannes skulle ju SJÄLVKLART upp i lyftkranen och testa :-)


Nevin, Hannes och Tuva:


Nu tar jag kväll eller natt tror jag.
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Så fint det blir! Lycka till med målandet och magen! Kram Vivi Soltorp

2010-06-21 @ 05:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0