Målat...

2010-06-19 @ 19:42:56

Idag ha vi målat på huset. Trots att vi visste att det eventuellt skulle komma regn.
Men det gick bra. Kom en skur efter att vi va klara, med det hade tack och lov redan torkat då. Så ingen fara.
Ove + hans pappa har varit i skyliften och målat uppe i taknocken, det vita.
Jag har målat på framsidan nedre vångens fasad. Mamma hjälpte till lite på slutet.
I morgon fortsätter vi!

Här har jag målat fram till lampan:


Ena korset är även uppsatt, så fint :-)




Klart målat på nedre framsidan:




Gullegrisen Walter:


♥Gick in i vecka 22 idag♥


Mår fortfarande som en prinsessa och tro de eller inte men jag känner mig väldigt smidig fortfarande :-)
Just för tillfälle har jag lite ont i ryggen, men vem tusan får inte de av att stå på stege hela dagen.

Sist men inte minst JAG HAR NU MERA SEMESTER, TJOHOOOOOOO!!!!!

♥KRAM♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Tur att vädret höll! Det blir fint fint.

Du... snart är ju jag i kapp dig med buken....

2010-06-19 @ 21:32:16
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0