Crazy?

2010-06-04 @ 20:27:59

Kolla va vi gjort....

Trappan före:


Trappan efter:




Vi ledsnade på att se varenda lilla skravank. Tro mig, ångrar inte en sekund den vita trappan. Älskar den, men praktisk NOPE :-( Lite hal ha den varit trots infräsningarna i stegen + att varenda litet hack, slirspår från kattorna, ALLT syns.
Blir även smutsig på en dag. Men nu är den underbar igen ;-)
Jätte skön att gå i och känns mera säker att gå i då jag inte längre ser mina fötter :-D
Har även förhoppningar på att allt katthår nu ska fastna i filten och inte synas lika mycket.

I morgon har vi gått halvtid i graviditeten dvs. 20 veckor ♥
Ska se om jag hinner med en magbild.

♥Kram mina vänner♥


Kommentarer
Postat av: Tessa

Men d där vart ju skitsnyggt d ju. Kan tänka mig att alla skavanker syns på det vita, och det stör ju en då trappan är ny, då syns ju ALLT, på våran syns det inte lika bra då det är ek, desto värre är det på det vita räcket. Jag förstår dig fullständigt. + att det blev lyckat oxå =)

2010-06-05 @ 16:26:00
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jättefint! Och helt säkert mycket mer praktiskt, bra drag där! ;)

2010-06-05 @ 17:09:02
URL: http://flaxfix.bloggsida.se
Postat av: Marika

Vart har ni köpt mattorna ni har på trappstegen? Vi ska nämligen renovera våran trappa men vi vet att det kommer att bli hal och den e ganska brant så detta hade vart perfekt att lägga på/limma:)

2011-06-25 @ 08:00:15
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0