Underbara JULI

2010-07-03 @ 08:23:58

Igår hade vi vännerna Daniel och Marika på besök.
Vi grillade och chillade ;-)

I och med att vi ännu inte har ett vettigt utebord, tog vi ut matbordet. Och det funkade ju fin fint!


Klockan 22.30 gick solen ner bakom björkarna och vi fick lite kyligt efter dagens kanon väder... så då drog vi oss in.
Blev en rätt ok tid isäng, skönt.

Henry och Walter var förstås med:




I kväll är det party.
Mamma och min moster Mimmi har 90 års fest (mamma 50/ mimmi 40)
Ska bli jätte skoj, så i morgon blir nog en seg dag.
Har ofta sympati krappola med mannen min ;-)

♥Vecka 24♥


♥Kram nu alla mina vänner, ut och njut av det underbara vädret♥


Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag blir också lätt sympatibakis. Jag får lite ångest över andras bakfyllor. Huu.



Gulle vilken fin mage du har. Så mysigt.



He he, mysigt kissorna har d. Våra kissor gillar också solstolarna. Ser bra skönt ut när de ligger i varsina stolar o njuter.

2010-07-04 @ 20:41:40
Postat av: Cindy

Tack :-) Kissorna trivs verkligen nu. Dom är mera ute än inne. Man måste ibland gå och ropa in dom för att ge dom mat!? Härligt med sommar. Hoppas allt är bra med dig, ser så ut i bloggen din. Kram

2010-07-04 @ 21:18:33
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0