Under 100

2010-07-24 @ 13:54:58

Enligt bebis räknaren är det nu "bara" 98 dagar kvar till bebis ska komma.
Dock förväntar jag mig ju inte att bebis tänkt komma just då.

♥I dag ha vi då kommit till vecka 27♥
Nu ska bebis ligga kring 1 kg i vikt och jag ska ha gått upp ca. 7 kg!??
Har ju dock bara gått upp 2,7 kg, men är ju överviktig så det är nog bara bra att jag inte gått upp så mycket. Bebis får nog va den ska ha efter som den har GOD TILLVÄXT enl. barnmorskan :-)




Balkongen från sovrummet ha Ove pysslat med på sin semester.
Helt underbart är den...








Har ju börjat jobba igen, ska jobba ca. 2 månader innan det är dags för mammaledigheten. Det går hittills jätte bra, nästan lite skönt att få rutiner igen. Dock känner jag att jag är lite långsammare än tidigare, vilket jag har lite svårt att acceptera alla gånger.

Nej nu ska jag försöka få nått gjort.
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Emy

Oj vilken härlig balkong!! =)

2010-07-27 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0