Mera arbete...

2010-01-10 @ 10:52:16

Vi pysslar på...
På måndag kommer köksbänken.
Och på måndag måste vi fixa telefon/bredband och sånt att det blir installerat till sista januari :-)

Lite som hänt i huset...

Pardörrarna i glas:


Biblioteket där pardörrarna ska va:


Toadörren på plats så man kan kissa och bajsa i fred, lövly :


Golvet i vardagsrummet är halvt lagt, ha beställt lite mera golv. Hade ca. 3 lådor för lite :-/


Elskåpet börjar se redigt ut :-)


Det som sedan är kvar att göra innan inflytt är:
-klinkers i hallen
-lister i hallen
-Kakel i kök
-lister i köket
-lite målararbeten
-trösklar
-laga isolerad gasbytta till gashällen

Sen kommer vi att göra bastun senare och badrummet uppe blir inte klart pga att våran kaklare inte har tid just nu :-( Men vi överlever, har ju ett super snyggt på nedrevåningen.

De tar sig!

Nu ska jag börja göra mig redo för jobb. Var på 40 års kalas igår till en arbetskompis, det var sjukt kul. Skit god mat och ingen har så roliga fester som barnavdelningen :-)´
Kommer såååå att sakna mina underbara arbetskompisar, men jag tänker jobba extra så mycket jag bara orkar så dom inte glömmer mig ;-)

♥Kram alla♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Var inte orolig Cindy,vi glömmer dig nog inte så lätt ;)

2010-01-11 @ 12:53:08
Postat av: Cindy

Isabell: Tack för de :-D

2010-01-11 @ 14:42:23
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Va fint! Det tar sig, och bänkskivan e ju urläcker. Ja våran kaklare ;) har inte ännu varit och kaklat ovanför köksbänken och inte heller de 3 saknade plattorna i hallen. Hehe. Man överlever.

2010-01-11 @ 20:04:30
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0