Flyttar in på fredag :-D

2010-01-27 @ 18:58:43

Vi flyttar in på fredag :-D

Jag ha inte hunnit blogga alls, vilket ni märkt.
Vi ha vart sena kvällar i huset och fixat och donat inför inflyttningen.
Mycket är redan inflyttat. Nu är det mest stora möbler kvar att flytta.

Bredbandet borde fungera på fredag så då ska jag naturligtvis blogga och visa kaoset i nya villan.
Vi ha redan planerat vad vi ska äta som FÖRSTA middag. Och 2 flaskor vin ska vi ha.
Längtar så. Har inte hunnit tagit bilder nu på dom senaste dagarna. Så jag bjuder på en äldre.

Vitrindörrarna.... saknar ännu fönster, men dom är så vackra så:





Just nu pågår elbesiktningen och i morgon ska det byggsynas.

Det mesta är klart i köket nu, en lite del kvar att foga, i morgon händer de.
Sen e de klart.... nästan i allafall ;-)

Nu ska jag åka dit och kolla om jag kan göra nått.

♥Tack svärmor Maggan, svärfar Vicke, Mamma Mia, Pappa Lasse och extra mamma Mia-Maria
för ALLT ni hjälper oss med ♥

♥Kram alla♥


Kommentarer
Postat av: Tilda

Härligt! Ni har såå fint hos er! Så vackert! Vilket jobb ni gjort!!

2010-01-27 @ 20:41:38
Postat av: Isabelle

2 flaskor vin :) ja det kan ni nog vara värda.Lycka till i nya hemmet !!

2010-01-27 @ 21:03:39
Postat av: Cindy

Tack så mycket.

Isabell: Japp vi är nästan värda 3 vin flaskor tycker jag ;-)

2010-01-27 @ 21:57:05
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Carin

Sååå jättefint. Jag fastnade speciellt för köket. Intressant kakel, snygga luckor (samma som vi) och fantastisk bänkskiva. Beställde ni den genom Diapol? Gick det bra i så fall?

/Carin

2010-01-29 @ 07:41:05
URL: http://www.salstatosee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0