Vill ha/borde ha...

2010-02-17 @ 20:09:09

Åker ju förmodligen till Uppsala nästa helg. Behöver en hel den, men pengarna styr :-/
Har kollat runt lite på nätet och hittat en massa fint jag/vi behöver.

Måste ju dela med mig...

Korgar från Rusta som jag skulle kunna tänka mig ha ovanför tvättmaskinen och torktumlaren
(skulle innehålla smutstvätt, märks att det behövs)


Eftersom det inte alls är fint i tvättstugan just nu skulle  jag vilja lägga krutet där.
Det som behövs är gardiner i något färgglatt. Hittade ett ganska fint tyg på Ikeas hemsida:

Dom hade ett annat fint tyg på Ikea som skulle passa som gardiner på övrevåningen, vet inte vilken färg, men gillade mönstret:

Fina plädar från Jysk till sommaren då man vill va ute på senkvällen :-)

Sen har dom jätte gulliga fårskinnspallar på Rusta som skulle vara fina att ha någonstanns som extra sittplatser då man har mycket folk över:


♥Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0