Svar på frågor och min läckra badrums hylla!

2010-02-16 @ 20:00:18

Har väl inte visat min schyssta badrums hylla från Ellos som jag ägt en längre tid men aldrig visat.


Hyllan står idag på fel ställe. Ska stå på andra sidan toastolen, kommer passa bättre där.
Men i.o.m. att vi inte ännu har en duschvägg kan vi inte ha den där.

På tal om duschvägg ser det ju ut så här idag:


Nu ha jag och Ove tänkt ut hur vi skulle kunna ha det.
Vi kommer att köpa en enkel duschvägg i klart glas.
Sen kommer vi ha vår kära vänn Lessa (http://lessa.webblogg.se/) att skära ut bokstäver i DUSCH, i antingen frostad vit eller någon annan färg som ska va på duschväggen. Tror det blir coolt.
Lessa vet inte detta än, men nu kanske hon gör det ;-)

Allt står lite still nu i inredningen, måste till sverige. Avfarten dit blir troligtvis nästa helg.
Nu i helgen så blir det arbete på Akuten, ska bli JÄTTE kul.

Svar på 2 frågor från förra inlägget...

-Sovrumsgardinerna är från Ikea.
-Golvet är från Kärsh och heter Linnéa. Det är 2 stavig valnöt.

Nu ska jag mysa i soffan, har så förbannat ont i mina smalben.
Får ont direkt då jag promenerar i denna kyla. Men fan den som ger sig.

Nu bygglov, älskar förövrigt uteplatsen dom gjorde i förra avsnittet:


♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni har fått det super fiiint!

Me like uterummet också!!!! veri najs!

2010-02-19 @ 07:17:06
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0