tjÄna

2010-12-02 @ 16:04:02

Maten e i ugnen... lax, potatis med kall sås. MUMS!!!

Jag är så trött nuför tiden. Fattar inget. Tycker jag får sova rätt bra!?
Ebba nattar vi vid kl.21.00 och sen vaknar hon 02-04-08 och sen brukar vi ta morgon typ kl.10-10.30 :-/
Skäms lite för at vi stiger upp så sent, men jag är helt död på mornarna. Orkar verkligen inte upp tidigare.

Dagarna går på i full rulle,fylls med kafferep med mammor och med andra saker att göra.
Går inte en dag då man inte har nått känns de som :-)

Idag ha vi varit på 2 fikor... en hos grannen och sen hos Marie :-)
Fick lite flickkläder också av Anna, tusen tack.

Tycker det är super att få begagnade kläder, dock är jag lite kräsen. Jag vill veta vem som haft dom innan :-)
Hittade massor med fina och bra hållna iallafall.

Påtal om begagnat. Det har öppnat en butik tjÄna här i Jomala. I Kalmarnäs.
Man får hyra bord där för 40 euro och sälja beggade grejer en vecka.
Hittade den här:


1 euro kostade den :-)

Fick faktiskt lite ideér och ser faktiskt framemot att få börja planera lite till dopet.
Men dopet får nog bli i typ januari/februari. Är så mycket nu.

Ikväll ska vi och fika med lite vänner.
I morgon är det mammaträff på folkhälsan + att jag tänkte ta en drive ner på stan efter det och kika lite på julklappar. Fredag kväll så är jag dubbelbokad. En vänn har mingel på sin nya frisör salong och min kusin har kalas. Tror jag tar kalaset först och om jag hinner så far jag via och minglar lite.

Nu måste jag gå och kolla maten.
Ove och Ebba vilar på soffan♥

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Man ska inga skämmas för att man gillar att sova! Det gör jag också - och oftast Nick också! Och som sagt du har hela dagarna fulla med göromål varför inte vila när du får? För jag gissar att du precis som många andra av oss hemmamammor inte har ro att lägga dig en stund på dagen när lillsnuttan sover. Det kan gott vara mörkt i fönstrena här uppe i backen tills våra barn ändrar sina sovvanor - för jag gissar att de inte är permanenta :)

2010-12-02 @ 22:04:06
Postat av: Cindy

Hahahha KLOKA ORD Alexandra :-) Och nej jag vilar så klart inte på dagarna, vem hinner det liksom :-)

Men i morgon måste jag upp liiite tidigare. Ska på mamma träff redan kl.12 Huuu tidigt ;-)

2010-12-02 @ 22:06:43
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Maggs

Sorry att jag inte varit och hälsat på dig än, men du vet hur det är när julen närmar sig ALLT ska göras, helst på en gång.

Men vi kommer, promise!



Kram på Er <3

2010-12-03 @ 07:25:54
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Cindy

Maggan: ingen panik. Vi har också haft och har rätt fullt upp. Vi ska komma och hälsa på er också nått. Kram

2010-12-03 @ 10:04:05
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag är oxå helt slut och då har jag ingen liten Ebba att sköta om.Tror det är årstiden bara..

Kram på er =)

2010-12-03 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0