Skit kamera

2010-12-11 @ 13:45:30

Åh jag blir så sur...
Här har man, troligtvis VÄRLDENS SÖTASTE BARN och så har man en skit kamera :-(

Idag tänkte jag att vi sku ta lite "naken" bilder.
Lilla Ebba börjar ju bli lite rund och go nu ♥

Men min kamera tar så oskarpa bilder :-(
Objektet är ju dock super gulligt!

Nå jag bjuder på bilderna iallafall

♥Gullegrisen som blir hela 6 veckor i morgon♥










Varför bilderna blir rätt dåliga är ju mest för att jag inte kan använda blixten.
Om jag har blixt på så blundar hon ju då kameran tar bilden.
Skulle behöva en kamera med blixten fristående, en som som skjuter blixten uppåt.

Äh vi får väl boka Lessa :-)

♥Kram och trevlig helg♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är ju det som är så fantastiskt att alla föräldrar får världens sötaste barn :) Fina bilder !

2010-12-11 @ 17:07:14
Postat av: Sandra H

Bilderna blev jättefina, men jag förstår vad du menar. Vi köpte en ny fin kamera innan S föddes och det är så värt det. Kolla nu när det är julREA, då borde det finnas bra inte alltför dyra kameror.



Ha en underbar helg kära Ålänningar!! Kram från ett vackert Stockholm

2010-12-11 @ 17:17:01
Postat av: Pamela

Va pratar du om, de e ju jättefina bilder!!! Du sku se mina från bb..grät första ggn jag såg dom! Dom e gula o suddiga för att jag har en liten piss kamera! Nu har vi fått låna svärisarnas systemkamera, de e grejer de!! Men e sjukt ledsen över att dom allra första bilderna på lillen e jättedåliga! E rädd att man ska glömma hur han såg ut, o hur liten han va.. :,(



Visst e de lustigt hur alla föräldrar ha lyckats få världens finaste barn?!? :)

Min svärmor sa åt mig, när vi sku hem från bb "visst e de synd om alla andra som fått så "fula" barn.." haha...int elakt menat, fula va ett starkt ord, men man har ju helt klart sötaste ungen på bb..! :P

2010-12-12 @ 10:03:34
Postat av: cilla

Säger bara: så himla söt!!!! =) gull gull gull! =)

2010-12-12 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0