Playdate

2010-12-21 @ 09:32:21

I går hade vi en fullspeckad dag :-)
Först städade vi lite här hemma, pappan i huset fyllde 34 år.
Så gäster skulle vi ha till kvällen.
Kl.13 var det dags att träffa barnmorskan från MVC.
Jätte ledsamt att den kontakten nu är bruten :-(
Men förhoppningsvis ses vi igen ;-)

Efter MVC besöket åkte vi ut till Sund på playdate, eller ja.... de va väl mest vi mammor som ville träffas.
En kul tradition som kommer att upprepas. Vi som träffades var Lessa med sin flicka Lyra, Jenny med sin flicka Tuva, Tiina med sin kille Emil och sen jag och Ebba då!

Denna gång var det Lessa http://perdidi.wordpress.com/ som bjöd till.
Ett kafferep som ingen kan slå, känns de som ;-)
Det var det ena goda efter det andra. Var proppmätt när vi var klara.

Fick ingen riktigt bra bild på underverken med här är en bild på tjejerna i gänget...

Ebba, Lyra & en sovande Tuva:


Hela goa gänget!
Emil, Ebba, Lyra & Tuva:


Sen efter fikan drog vi hem för att fira pappa Ove♥
♥♥♥Stort grattis till Pappa Ove på 34 årsdagen ♥♥♥
Ebba vart lite trött och tog ett powernap:


Sötaste nya sockorna:


Idag blir vi BARA hemma!!!! Har ingen bil, den e på verkstan.
Ganska skönt, men jag har igentligen massor att göra.
Får väl göra allt i morgon istället.
Ebbas åkpåse har kommit, men jag kan inte åka efter den :-(
Få se om Ove slutar lite tidigare så han kan åka efter den.

Nej nu ska jag klä på mig och gå ut på en liten promenad, ljuvligt väder idag.
Ingen sol dock, men det blåser inte!

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Kika

Kanske man borde ta en kölapp så småningom för att få se er igen:-)Tänkte ju att det skulle bli före jul, men nn e den ju redan här..nytt år med nya möjligheter får det väl bli..;-)Kram och God Jul!

2010-12-21 @ 12:35:58
Postat av: Cindy

Kika: ja du de går på i 170 :-) De blir nog bättre nästa år ;-) kanske en fika på stan någon dag annars i mellandagarna. Får höras. Kram

2010-12-21 @ 13:29:38
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jill F-F

Vilka sötisar de där små:)Tuva känner jag:) Man längtar tillbaks då man ser dessa bilder. Jag var ofta på mamma/babyträffar, var riktigt kul, har kontakt med många av dem än idag:) Nu är den tiden över o nu får man va glad om man hinner träffa ngn annan än familjen efter en dag på jobb/dagis:) Ha d bra och njut nu! Kramis

2010-12-22 @ 10:57:23
Postat av: Veronica

Vilka fantastiskt söta sockor! Får man fråga vart de är köpta? =)

2011-01-04 @ 18:00:51
URL: http://eggdonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0