En dag bara

2010-12-28 @ 12:05:05

Tisdag... en lite bättre tisdag i.o.m. att Ove e ledig.
Idag hämtade jag mitt halsband :-)
Jätte nöjd





Ove undrade varför inte han fick ett hjärta nedanför sitt namn :-)
Men de behövs ju inte.... hans namn är ju på baksidan av smycket... alltså närmast mitt hjärta ;-)

Lillskruttan som utvecklas och visar förändringar hela tiden.
Igår upptäckte hon färgerna på babygymmet.
Hon tyckte dom var jätte roliga och lade av några glädje tjut :-)









Gullunge♥


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad fint halsband. Var det dyrt? :)

2010-12-28 @ 15:05:38
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Cindy

Minna: Janå det bliv ganska dyrt i.m.o. pärlan osv. men nästa gång om man får flera barn så behöver man ju bara köpa brickan + gravering :-) 80 euro fick jag betala. Kram

2010-12-28 @ 15:14:03
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: ramona

jätte fint smycke!!

2010-12-28 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0