Berörd♥

2010-12-15 @ 11:59:52

Tack alla!
Finner inga ord... va fina kommentarer jag fått på det förra inlägget.
Nu känns det helt rätt att jag berättat för er om Vår resa!

Vill skicka en stor kram till er där ute som försöker så innerligt skapa ett litet liv.
Kämpa på, på ett eller annat sätt kommer ni till slut få ert barn.
Tack och lov finns det många vägar idag till ett barn.

Men nästan alla kvinnors önskan är ju att få bära ett barn i magen,
få känna livet växa fram.
För alla bli de inte så och det är väldigt ledsamt!

Tack igen alla, ni förstår inte hur berörd jag är av era fina kommentarer



BTW hade jag besöksrekord igår på 320 unika personer 650 besök totalt :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0