Amningskoma

2010-12-21 @ 11:55:53

Jag har världens största amningskoma. Inget blir rätt :question:
De handlar om allt från att boka dop till att koka kaffe!

Dopet då... har bokat om de där dopet 3 ggr nu ;-)
Först passade inte datumet Ebbas faster, så jag bokade om dopet till helgen efter.
Men jag missade visst en grej den helgen.
VI SKA PÅ BRÖLLOP DEN HELGEN!!!
Det var bara att ringa dit igen och be om ursäkt för min amningsdemens och be om att få ett nytt datum.
SÅ MINA VÄNNER....
NU BLIR DET DOP 12 FEBRUARI, SEN SKITER JAG I OM NÅGON INTE KAN KOMMA :-D

Nu ska de planeras dop... Kul!!!

Nu ska jag försöka kika igenom alla foton vi tagit på Ebba (ett gäng kan jag meddela) och se vilka som ska till framkallning. Inspirerades i går av Lessa och hennes fina album hon lagat/lagar till Lyra.

Ebba sussar söt i vagnen.

Ögonen börjar bli riktigt blåa nu♥
Det vita på hennes tröjja är potatismjöl... hon har lite rött i halsvecket!




♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: camilla D

Känner igen de där vecket under hakan.Så gullig hon är så härliga miner hon har! Gud så jag längtar till Åland och få träffa er allihopa men snart så...

2010-12-21 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0