Vecka 32 med middag på bordet!

2010-08-28 @ 18:04:33

♥Vi har kommit till vecka 32♥




Jobbiga nätter med kramper i vaderna, halsbränna, foglossning är numera vardagsmat :-/
Annars mår jag bra.
Var på akupunktur för första gången i går kväll.
Gjorde skit ont, vet inte heller om det hjälpt mig med foglossningen men skall på måndag igen.
Värt ett försök.

4 veckor kvar att jobba nu, känns som jag kommer fixa det, men tar dag för dag.
Min vikare kommer inte nu på måndag men nästa så då ska jag skola in henne :-)

Igår blev jag bjuden på middag i mitt eget hem, av mina vänner.
Uppskatta till tusen!
 Då jag kom hem från akupunkturen stod nästan maten på bordet och 3 av mina fina vänner var samlade.
Tjottrade på till halv 1 om allt och inget. (Ove höll sig på övrevåningen :-D)

Tack mina vänner för att ni finns♥

Idag ha jag och Ove målat lite på huset, inte såååå mycket kvar nu.
Sen var vi även en sväng och kollade in Jessica och Dan´s marker i Hammarudda. Så vacket ställe.
Kvällen blir nog lugn och mysig i mannens sällskap.

Trevlig helg alla!
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Melle

Tack själv vännen, var super trevligt :)

Hoppas värken släpper med aku, annars e d ju inte många veckor kvar iallafall!

puss o kramen

2010-08-28 @ 20:06:25
Postat av: Madde

Hej!

Tänk vad tiden går snabbt! redan v 32! Dina kramper beror antagligen på Kalcium o Magnesium brist. Jag hade också problem med det..men efter några dagar med stora doser var problemen borta. Ha det gott!

2010-08-28 @ 20:10:54
Postat av: Cindy

Madde: ja jag ha förstått att det är det, men de e ju det i vitaminerna jag äter. Vad åt du till? Ja visst går tiden fort, men den skulle kunna gå ännu fortare, vill träffa lillen NU!

2010-08-28 @ 20:21:02
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0