Fiskben och fest...

2010-08-01 @ 12:49:38

♥Igår gick vi in i v. 28♥

Magen växer och allt verkar gå bara bra.
Mår fortfarande riktigt bra.
Ingen viktuppgång att snacka om så det ska bli skönt att gå på tillväxt UL v. 32.
Däremot säger BM att det inte är någon fara att inte gå upp i vikt då SF måttet växer så fint.
Man får ju hoppas att de är mina extra kilon som försvinner. Svårt att veta då man inte han ha sina gamla kläder.
Tycker själv den ser mindre ut på bilden men tro mig den e inte liten..

Hjärtljuden på liten är 145






Det ha varit full rulle hela helgen.

Ifredags var vi till Vikingamarknaden med Therese och Johan samt deras lilla grabb Troj.
Därefter bjöd som på abbor fest, vi var typ ett gäng på 13. Dom hade lyckats få 52 abborrar som behövdes ätas upp :-)

Rökta abborrar är verkligen skit gott och jag åt hela 3 stycken.... och lyckades få ett litet ben i halsen.
Har därefter käkat knäckebröd som en galning. Nu ev. kanske det försvunnit. Är ju lite öm i halsen eller så är det tyärr kvar ännu :-/

Igår var vi till Bomans på Lindas 30 års kalas.
Temat var Spanskt!!

Shit va kul vi hade.... jag och Ove var nästan kvar till sist :-)
Har ont i skrattmagen igår.
Tack för en underbar fest.
Stort grattis vännen!!

En liten familj på vår gård...




Älsklingarna♥


I dag är det siesta för hela slanten.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gick inte heller upp speciellt mycket "i början", men sen när ja kommit till v. 30 (tror jag..) så började kilona komma =)

Fin mage har du alla fall! Och tänk, det är ju faktiskt inte så länge kvar!

Kram

2010-08-01 @ 21:56:54
URL: http://wimsis.blogspot.com/
Postat av: Cindy

Madde: Nä det är kanske rätt vanligt att inte gå upp. Men har ju läst så mycket att man vanligtvis brukar ha gått upp typ 4-7 kg i v. 28 och jag ha gått upp 700 gram!!!??? Men magen växer och jag mår bra så det ska ju bara va bra. Tror nog jag hinner gå upp väldigt mycke ännu :-P

Skall bli väldigt intressant med UL:et i slutet av augusti. Kram

2010-08-02 @ 13:28:50
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Madde

700 g var ju inte mycket! Men man ser ju att bebis växer och har det bra alla fall, och det är ju huvudsaken. Åh, vad spännande med ul igen! Kram

2010-08-02 @ 21:04:09
URL: http://wimsis.blogspot.com/
Postat av: Andréa

Skönt för dig at du inte gått upp. I v 28 har jag redan varit flodhäst! Lägger på mig asigt mycket under graviditeterna av någon anledning. Sen samlas fläsket i depåer under amningen. Inget försvinner av sig självt som de gör för många. Ahh. Vi e alla olika kan vi konstatera! Men så fin mage, du ser faktiskt inte stor ut på bilderna!



Mysigt med bambi på gården, hoppas du får ha dina blommor ifred bara!



Kramar!

2010-08-03 @ 07:48:52
Postat av: Cindy

Andréa: Nu överdriver du allt :-D Du har ju varit jätte fin som gravid. Skulle inte säga att du varit en foldhäst :-)

Det är jätte mysigt med Bambi på gården just nu jo, men sen då vi fixat gården tror jag inte jag tycker det är lika mysigt. Funderar redan nu på vad jag ids ha för blommor ;-)

Kram på er.

2010-08-03 @ 09:01:14
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0