Sjuklingar

2009-09-16 @ 15:54:37
Här har vi eller är vi lite sjuklingar. Ove har nått konstigt, ont i lederna och helt slut. Kanske nått svinigt på inkommande :-)
Jag har fått någon konstig biverkning av min förkylning....mitt ena öga svällde upp och jag såg knappt på det. Jätte skumt, är betydligt mindre nu och ingen feber så det blir jobb i morgon.

På huset händer följande:
-Idag borde vi ha fått värme på nedre våningen. VVS:arn skulle test köra pumpen, han har redan spolat vatten i slingorna på nedre plan :-)
-Det kaklas för fullt i badrummet nere:


Detta är dusch hörnan. Randen som är lämnad utan kakel, skall bli i natursten även inne i hyllan ni ser och golvet i duschen. Blir så bra.... visar sen bara det blir klart.

Annars ha de tyvärr inte hänt så mycket. Var på 30 års kalas i lördags och var död på söndagen. I måndags och tisdags var vi sjuka. Lite mat i ugnen nu, men annars händer det nog inte mycket idag heller.

Håll ert mod uppe.

♥Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: maria

Halloj i stugan!



Är så kass på att lämna kommentarer efter mig. Blir så glad över mina och hastar genom andra utan att lämna spår efter mig. Fy på mig!!!



Här går det i alla fram framåt. Kanske inte i den fart du önskar men hey stegen går framåt och inte bakåt.



Kommer bli läckert med naturstenen där i duschen. Du måste visa med det samma det blir klart.



Trist att ni är vissna. Hoppas det går över snart. Det verkar som det är många som är sjuka nu. Och alla har hybris över svinis.



Krya på er och kramar från Maria

2009-09-16 @ 16:06:25
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Cindy

Hej Maria, jätte trevligt att du kikade in. Jag är också jätte kass på att lämna spår, så de behöver du inte ha dåligt samvete för eller nått sånt. Japp många sjuka nu, jag är dock inte rädd för svinis, tycker mig vara ganska frisk annars så man borde ju fixa den galant....eller?

Kram iallafall.

2009-09-16 @ 16:19:10
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Cindy

Har fixat lite länkar i högra spalten...har jag glömt någon??? Säg till isåfall. Kram

2009-09-16 @ 16:31:09
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: ramonster

Krya på er, hoppas det inte e nått svinis som e i farten, var o spanade på ert hur häromdan :=) vi är ute o kikar lite på tomter... men vette katten var man vill bo... ÅNGEST!!!

2009-09-20 @ 14:34:13
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Cindy

Ramona: Jaha. synd att vi inte va på plats så skulle ni ha kunnat komma in ch kika. Vi trivs oerhört bra i området, nästan bara yngre. Alla är jätte trevliga och hjälpsamma. Hoppas ni hittar nått, man brukar känna när man hamnar på "rätt" :-) Kram

2009-09-20 @ 17:12:48
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0