Älskade fönster...

2009-09-28 @ 14:52:25

Nått vi är otroligt nöjda över är valet av fönster.

Vardagsrums fönstret, detaljerna på plats men klossarna är omålade. Dom får nog tyvärr va omålade tills nästa år. Det är tyvärr inte prio ett.


Matsals fönstrena


Det gulliga bastu fönstret


Åh va jag längtar tills nästa år när vi ska måla huset.
Kommer att bli så fint♥

Börjar jobba natt i natt, gillar inte riktigt det då jag har såå svårt att sova dagtid.
Men är det ett 3:skifts jobb så är det :-)

Nu vila lite på soffan.

♥Kram på er mina vänner♥


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! ja vad mysigt om ni hinner flytta in till jul! Ja fönstren passar jättebra till huset tycker jag, jaha det är bara grundfärg som man ser, vad ska det bli för färg när det är klart? Åh så spännande, jag kommer ihåg hur det var när vi flyttade in (3 år sedan) och allt roligt innan. Sen när man har flyttat in springer man runt som en galning och inhandlar nya saker som ska passa....så kul!

2009-09-28 @ 15:20:17
Postat av: Cindy

Huset kommer att bli vitt. Eller knutarna och fodren blir helt vita. Sen kommer panelen att målas vit, men med en ljus brytning i kanske grått, men det kommer att se vitt ut. Älskar vitt :-)

2009-09-28 @ 15:25:36
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jo målning e kul! Vi ska oxå måla i vår. Kommer ju att göra STOR förändring d med.



Jättefina fönster har ni. Och jag ÄÄÄLSKAR er feta terass, vitto va snyggt.

2009-09-28 @ 20:27:50
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Johanna Fernström

Hej



Jag gillar verkligen ert hus, lite kul med lite annorlunda hus och inte det där vanliga som många har. Verkligen snygga fönster! Kul att det är fler än vi som är noga med detaljerna :) Vi beställde också fönster med profilfräsning men när huset kom satt det fel fönster i....



Och er veranda, me like. Vi ska också ha sån veranda.



Lycka till i veckan nu!

2009-10-18 @ 21:31:21
URL: http://americanstylehouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0