Sjuk, trött och lat

2009-11-25 @ 20:14:11

Oj det där låter ju inte alls positivt. Det är inte så illa som det låter. Ove åkte på nått skit och ha vart sjuk i 1v. Jag ha vart sjukt trött och en gnutta lat. Fattar inte, måste ha brist på D-vitamin eller nått.
Nu mår Ove lite bättre iallafall och var på jobb idag men jag är dock lika trött ännu. Gick av nattvak i morse så det kan ju bero på det.

Ska försöka vara lite aktivare nu igen, har inte haft nått kul att berätta då vi inte varit på huset alls nu på 1 v i.o.m. sjukdomar och skit. Men nya tag nästa vecka. Ev. kanske ihelgen om vi hinner.
Det är ju lillajul nu på lördag och då firar vi jul hos pappa. Pappa och hans sambo far ju till Lettland med hjälpsändning över julen. Vi har dock som tradition att vi alla, även mamma och bror min, far till pappa och hans sambo Mia med hennes barn och deras familjer. Vi blir en 13 vuxna. Brukar va jätte trevligt. Vï är som en STOR familj. Mias döttrar är i min ålder.

Har beställt några affischer från Kreativinsikt.
En arbetskompis hade tagit hem en tidning från hälsomässan och jag hittade mycket fina grejjer som jag ville ha :-)
Billigt är det också tycker jag.

Dom här 3 bilderna skulle vara fina att ha i vita RIBBA ramar från Ikea ovanför sängen, eller kanske bara 2 st dom är 60x60 så dom är ganska stora:




Tänk er dom 3 i vita ramar på den här väggen, skulle det bli bra?


Beställde denna fina tändsticks ask som man mer än gärna vill ha framme:


I morgon kommer ev. Saarinen & Åkerblom Ab och måttar i köket för bänkskiva. WIIIIII

Nu Bonde söker fru.


Maggan: färgen i tv-rummet är från Colorama och heter Mullvad, den är underbar....ännu snyggare i verkligheten.

♥Kram på er alla♥


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, oj, stackars er, krya på er och var glada att det inte kom till jul!

Jättefina, lugna, harmoniska bilder att ha i sovrummet.

Kram, Monica

2009-11-25 @ 22:31:27
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Kika

Skiiitfint sku de bli!!Ha letet ngt liknande men du e ju så kreativ!!:-)Kram å krya på er!

2009-11-26 @ 11:29:36
Postat av: Cindy

Monica: Ja visst är dom harmoniska.... läser man texten på morgonen då man stiger upp så tror jag faktiskt dagen börjat rätt bra ;-)



Kika: Kreativ vet jag inte, men kul att du tycker det. Dom går att beställa på kreativinsikt.se Kram

2009-11-26 @ 17:07:37
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Vera

Underbar färg, vad heter den? Har inte hunnit läsa ikapp allt, det kanske står nånstans..

2009-12-19 @ 09:27:39
URL: http://miloandvera.blogspot.com
Postat av: Cindy

Vera: färge är från Colorama och heter Sommarregn.

2009-12-20 @ 11:17:08
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0