Hej tomten...

2009-11-03 @ 11:13:34

Hej tomten!
Tänkte sända min önskelista lite tidigare i år så att du hinner slå in allt jag vill ha :-)
Jag har verkligen varit snäll i år så jag har STORA förhoppningar.

ÖNSKELISTA:

Golvlampa från Ellos


Ljusstake från Cult Design
(tänk er denna med röda/vita polkagriskarameller i, fiiiint)


Maskroslampan från Ikea

2 st sovrums lampor från Ellos


Vedkorg (gjord av gammla bildäck) 27 liters från EM



DET VAR ALLT FÖR TILLFÄLLET!

♥Kram och ha en trevlig dag alla mina vänner♥


Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja vad coolt med polkagrisar i adventsljustaken! Ja jag kan tänka mig det...mmmm hoppas tomten kommer med dina önskningar! ja man kanske ska ta och skriva en lista snart....

2009-11-03 @ 18:28:33
Postat av: Mimmi

Det gäller att va riiiiktigt snäll nu...om tomten ska komma med d där alla sakerna:)

2009-11-03 @ 20:56:52
Postat av: Cindy

Vivi: japp jag hoppas "han" gör det :-)



Mimmi: Japp, jag fortsätter vara riiiktigt snäll :-)

2009-11-03 @ 21:26:48
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Min ser väldigt lik din ut...:-) ÄLSKAR lampan från ELLOS!

2009-11-03 @ 22:53:50
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Andréa

Å,inte dumt att lägga in önskelistan på bloggen! o bra att göra det i tid! Ska nog härma dig så småningom. Fina saker du önskar iallafall, en hel del av dem skulle jag också behöva! Vi har svår lampbrist i detta hus.



Kramar!

2009-11-04 @ 08:39:12
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0