Har månne julen hittat hit också?

2009-11-27 @ 20:17:55

Jag hade faktiskt tänkt bojkotta julpyntet i år. I lägenheten finns typ 5 uttag dvs man måste ha skarvsladdar till varendaste julgrej.

Men kolla kolla.... det smög in sig lite pynt här och där ändå.

Jul kökshandduk som jag fick i julklapp förra året:


Tomten jag fått av mamma för nått år sen, sååå fin:


Stenen fick Ove av mig för ett bra tag sen, och han är verkligen min prins ♥ och det står skrivet i sten :-)

Adventsstaken..... som skall pimpas lite. Jobbar dock i helgen så det får bli nästa veckas projekt:


Sommargardinerna i bakgrunden får tyvärr bli kvar, tänker inte köpa nya gardiner till lägenheten då dom kommer att bli förkorta sen till huset där det är MYCKET mera takhöjd.

Nått sånt här tänkte jag göra med adventsstaken: (bilden är från Styleroom och användaren MsCMrK)


Gulle kissorna fick också lite pynt :-)
Här står dom och gamar:


Nu idol YEEEEEEEE och ett glas rött YEEEEEE

♥Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0