Fredagen den 13:e

2009-11-13 @ 16:48:17

Det har märkts på jobbet idag att det varit fredagen den 13:e..... inget har fungerat!
Skööööönt att det nu blir helg, jobbar i morgon men ledig söndag :-)

Bygget...
Ove pular fortsättningsvis på med köket:

Här blir det skåp ovanför kyl/frys. Man ser också ugn/micro högskåpet till hö.


Här ser ni delen där spis hällen skall vara, i hörnet. Det kommer att bli en hylla bakom hällen.
Väggen kommer att fortsätta uppåt där fläkten sen ska hänga.
Ni får se sen...




Så svårt att få bra bilder nu... är jätte stökigt i hela huset. Skall dit och städa på söndag.

Det är grundmålat i vårat sovrum nu....med färgen jag var skeptisk över. MEN det blev bra, jag tror det blir riktigt bra, bara det kommer lite grejjer på plats och gardiner ock sånt. Najs, ska kasta in en bild på det i morgon.

I kväll ska vi och snusa bebis och på måndag tror jag visst jag drar till Uppsala av och an.
Nu kaffe på maten och lite soffvila.
♥Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0