Stressarella...

2009-05-13 @ 11:26:02
Hinner inte med alls längre.... sorry sorry sorry....

Helgen har spenderats på kalas av dess olika slag :-)

Min mamma har fyllt 49 år så henne firade jag på fredag efter jobbet :-) GRATTIIIIS!

På lördagen jobbade jag och på kvällen var jag till Annica och hennes "bestyr". Köpte en tavla som man skulle gjuta foravtryck i, till Tuva i dop present. Så de gjorde vi. Ove va på pappa konjak, kom hem rätt okej skick dock :-)

På morsdag, söndag, drog jag ut till pappa på hastigt kalas, han fyllde nämligen 51 år. GRATTIIIIS!
Efter det for jag på jobb.

I måndags jobbade jag och på kvällen däckad jag i soffan. Igår var vi på huset, jag städade och Ove byggde.
Det känns som det inte händer mycket på huset just nu. Men de går nog sakta sakta framåt. 

Nu när det är lite mer städat börjar man se alla rum och ytor, man får verkligen en kick. Allt hittills blir som vi tänkt oss, och även bättre än vi tänkt oss. Är verkligen super nöjd med planlösningen. Allt känns så ljust och öppet.

Slänger in en bild på klinkersen som vi köpte till hallen och köket.
Ville ha lite struktur i dom så dom inte blir så hala. Vi fann precis vad vi sökte på Bauhaus.... svart teracotta 30x60.
Vi ska ha dom att ligga på bredden så att hallen skall kännas bredare. Blir en ganska mörk fogmassa till.


Köket och grovis kommer hem den 20/5 Jiiippppiiii. Ska ju dock inte sätta upp det på långa vägar än, men skönt att ha det hemma. Nu ska vi bara hitta vitvaror och bänkskiva till... inte lätt kan jag säga.

Nej nu ska jag börja ordna mig klar till jobbet.
♥KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Tessa

Duktiga ni e som hämtat från Bauhaus! Vad fick ni betala kvm om man får fråga? Snygga iallafall.

2009-05-13 @ 20:21:00
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Asså shit vilken prisskillnad!!!

2009-05-14 @ 23:20:36
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0