Städning före - efter

2009-05-17 @ 20:41:25
Som jag skerv i tidigare inlägg städade jag ju på gården igår... måste ju lägga in bild bevis.

Före: ( Det är här det blivande garaget skall stå i framtiden )


Efter:


Nu börjar allt bygg material försvinna från sina pallar. Det som är kvar där nere är nu virket till verandorna. Ni kan tro att jag längtar till dom står klara.


Idag orkade vi trots en rolig kväll igår, med vin, oss till huset. Inte för att bygga. Idag ville vi va ute.
Vi travade och fortsatte att klyva ved, som aldrig tar slut.
Färdigt klyvt och travat:


Kvar att göra:


Vi har ett gäng ( ca 10 st ) sådana här fina, stora, flata stenar på vår gård. Nu ska vi bara fundera ut nått fyndigt att ha dom till. En mini ute plats någonstanns kanske eller förslag?


Vi hade även turen att bli bjudna på grill käk hos Annica och Pontus idag, så tackar tackar för det. Mumsigt var det.

Nu Parlamentet...

♥KRAM♥




Kommentarer
Postat av: Sonja Sell

Varför inte göra en liten väg mit stenarna? Dom kan ha mellanrum sa att man gör dom i stegvis avstand och har tymjan eller gräs emellan. Om du lägger dom tillräckligt djupt sa kan du även aka med gräsklipparen över dom.

2009-05-18 @ 08:11:28
Postat av: Andréa

Man kan ju göra så mycket med såna stenar, bara att låta fantasin flöda!



Vedfix ja, det jobbet tar aldrig slut. Hoh, jag blir trött bara jag ser ett nedfällt träd någonstans.. Urk, vi hugger och sågar så mycket att jag mår illa vid tanken på vedhuggning.





2009-05-19 @ 15:08:56
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0