Livet är gött!

2009-06-08 @ 12:41:59
Helgen har gått i jobbets tecken. Har varit annars en lugn och soft helg. Ove har dock varit på lite äventyr, eller vad man ska kalla det. Han var på pappa konjak i lördag. Kom hem i tid gjorde han också :-)

Nu har jag gjort lite sommar fint utan för lägenheten.
Planterade om min Änglatrumpet:


Och så har jag tagit fram solstolen..


Nu vill jag bara ha semester och va på huset. Har tänkt börja grundmåla verndorna...vi får se hur det går. Känns som tiden bara rinner i väg. Har semester först 27 juli och det är verkligen efterlängtat.

Nu ska jag njuta av min lediga dag.

♥KRAM PÅ ER♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

He, he, den där solstolen ha väl åkt in under tak igen den? Fy sjutton vilket väder vi haft senaste dagarna! Snorkallt och ruggigt, men ganska mysigt på samma gång.



Skönt med semester! Hoppas du får bättre väder då än va vi har nu..



Kram på däjj!

2009-06-11 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0