Första kaklet på plats :-)

2009-06-15 @ 10:36:05

Jiiiihuuuu äntligen är grovköket kaklat. Skall bara fogas till. Vi måste kakla detta nu så vi kan sätta dit värmepumpen och teknik.
Kaklerna heter valnöt och är grå/bruna. På bilden ser dom mest bruna ut, men om man ser dom i verkligheten ser dom lite gråa ut. Jag tycker dom är skit snygga.
I grovköket skall vi ha högblanka vita luckor så jag tror de blir riktigt tjusigt till golvet.



Förövrigt har jag inte mycket att berätta. Det kommer att stå stilla på bygget nu tills Ove får semester.
Ove måste jobba över på det riktiga byggjobbet så vårat bygge får tyvärr vila tills dess.

Bloggandet känns förövrigt rätt tugnt just nu, har inget att berätta och känns som tiden inte räcker till,men jag ska inte sluta blogga. Ni får ha tålamod bara, det blir lite färre inlägg just nu tror jag.

♥Kram på er iallafall♥


Kommentarer
Postat av: Kika

Va iaf kul att du kom med ett inlägg..:-)Härligt med första kaklena!!Sköt om er!!Kram!

2009-06-15 @ 13:30:00
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0