PLAZA

2009-02-22 @ 21:32:53
Köpte tidningen PLAZA stora husguiden idag och i tidningen var vårat hus :-)
Sååååå fint.
På framsidan av tidningen var det också ett jätte vackert hus.




Tog några bilder inne i huset idag men det är så rörit där inne så man kan inte ta vettiga bilder. Är ledig i morgon och ska dit och måla. Ska se om jag även hinner städa lite så kanske jag kan ta lite bättre bilder som jag kan lägga upp.
Har varit där hela helgen och målat och målat detaljer som ska vara på utsidan av huset. Det tar aldrig slut. Det är hur mycket material som helst. Men vi börjar se ljuset i tunneln.

I morgon ska Ove plasta klart uppe i taket på övrevåningen. Sen är det bara att börja läckta så vi kan lägga blåsull där, sen e de varmt och klart för att gipsa fast. Jiiippppiiiii allt går bra nu!

Måste bara visa en bild jag tog på Wiggo , så fin....så söt.



Kram.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag som precis, för tio minuter sedan - stod i affären och tänkte köpa den där. Men så bestämde jag mig för vanliga Plaza för den andra är så bygga husig och vi har ju redan bestämt oss för vårt hus. (Leverans på onsdag). :) KUL att ni var med!

2009-02-23 @ 16:33:17
URL: http://www.skrivarmamma.blogspot.com/
Postat av: Cindy

Ja eller med och med.....vårt hus var med :-)

När man ser vårt hus i tidningar känns det som att VI varit med :-)

Du har rätt den tidningen är lite mera för som ska bygga inte dom som redan har sitt hus. Men det är nog mycket annat roligt i den också.

Kram

2009-02-23 @ 18:03:13
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Andréa

Kul att se sitt hus i PLAZA, lite stolt kanske? =o) Och ert hus blir verkligen jättefint!



Söt pluttunge!

2009-02-25 @ 13:13:36
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0