Klart isolerat...

2009-02-06 @ 21:57:00
Nu är det helt klart isolerat i yttertaken och i mellantaket. I mitten ska det blåsas och det gör man först efter att ventilationen och elen är dragen.

Vi väntar nu alltså på vvc:arn och på elektrikern. Medans vi väntar så har ove börjat med mellanväggarna, skit kul. Sååå roligt när man börjar se formen på rummerna.

Lite bilder från övre  våningen:

Tv rummet...


Tv rummet till höger och till vä är stor klädgarderob och ett litet sovrum...


Längst till höger är det det badrum och brevid ett till litet sovrum...
Mellan de röda pelarna till höger är the master bedrum, till vänster skymtas tv rummet  :-)


Här är vårat sovrum då... mellan pelarna, schysst med dörrar i sovrummet I LIKE A LOT!


Skit svårt att förklara, men hoppas ni fattar lite hur det kommer att se ut.
Kram och trevlig helg alla.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Woooow =) nice med ballis från sovrummet.

2009-02-06 @ 22:52:14
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Det ser väldigt fint ut men jag får lite ont magen när jag tänker på allt jobb vi har framför oss när jag ser sådana här bilder...

Hälsar

/Malin

2009-02-07 @ 09:32:16
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Borde snart komma förbi och tryna... Blir nog superfint när klart. Jag har lite fastnat för den som heter 168.... Har ju tomt på g i knutsboda om man skulle börja bestämma sig snart.

2009-02-08 @ 20:07:31
Postat av: Elin

jag vet att jag skrev namn dit hmpf

2009-02-08 @ 20:08:36
Postat av: Annica

Det blir sååå fint. Tror du jag skulle vilja sätta igång :-)

Måste komma och kika ngn dag! Lite svårt förstås när jag inte mer får köra bil.. släkten är som hökar.. haha! KRAM!!

2009-02-08 @ 20:58:45
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0